Politica de
retur

Ultima actualizare
12/02—21

A.

Informații retur

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor de pe site-ul Turkmet Logistics și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

B.

Solicitarea returului

Puteți solicita returul de produse în următoarele condiții:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicită returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).

Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.

Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur sunt suportate de noi pentru cazurile de mai sus. Pentru motive ce nu țîn de noi, costul transportului este suportat de client.

Solicitările de retur se notifica prin telefon sau email.

Returnarea produselor la sediul G2V de pe Șos. București-Urziceni, Nr. 17, Com. Afumați (ILFOV), se poate face în timpul programului de lucru.

Se actualizează…
  • Niciun produs în coș.